Hi! Ik ben dus Jasper. Ik geloof in de kracht van verhalen.
Ik ben nieuwsgierig naar wat mensen en organisaties drijft om goed te doen. Centraal staat vaak de vraag wat ik zelf – samen met de lezers, luisteraars en kijkers – van deze wereldverbeteraars kan leren en mee kan nemen in mijn eigen leven.
Ik sta midden in de wereld en ik verdiep mij in verschillende thema’s. Klimaatverandering en wat we daartegen kunnen doen is een thema waar ik veel over wil weten en waar ik graag verhalen over maak. Maar ook over je eigen rol in de samenleving en hoe verbonden je je voelt heb ik verhalen gemaakt. De ethische discussies over kunstmatige intelligentie volg ik op de voet.
Om af en toe afstand te nemen van deze thema’s, dompel ik me graag onder in een ander thema: het buitenleven – samen met mijn lieve gezin begeef ik me graag in de natuur. Of ik ga fietsen, op de wielrenfiets of mountainbike.
Relevante interactie
Na het afronden van mijn studie aan de Vrije Universiteit Amsterdam ben ik al snel met Gusto Media gestart, waar ik nog steeds de trotse eigenaar van ben. Gusto Media is een bedrijf dat gespecialiseerd is in de klantreis én de content die daarbij hoort. Doel van Gusto is om zo gericht mogelijk te communiceren om zo potentiële klanten echt en oprecht te helpen. Allemaal met als doel dat merken stoppen met het onnodig lastigvallen van mensen.
Samen met Gusto heb ik prachtige successen geboekt. Helemaal toen we ons gingen richten op de vastgoedmarkt maakte Gusto een enorme groei door. Met deze groeispurt hebben we een tof team neergezet en aan talloze projecten gewerkt. Inmiddels is Gusto een volwassen bedrijf dat voor verschillende sectoren creatieve, relevante en smaakvolle content maakt.
The Digital Clean Up
Naast Gusto ben ik mijn eigen initiatief gestart – The Digital Clean Up. Met dit initiatief wil ik bedrijven en organisaties bewust maken van het feit dat alles wat ze in de cloud opslaan, stroom kost en dus CO2 uitstoot. Ruimen we oude data op, scheelt dat een hele hoop. Nieuwsgierig naar dit initiatief?
Samen naar een mooie toekomst
Naast mijn werk voor Gusto en mijn initiatief The Digital Clean Up heb ik de ambitie om samen met jou en jouw organisatie de wereld mooier te maken. Omdat ik geloof in een mooie toekomst voor ons allemaal.
Je kunt mij op een afstandje volgen op LinkedIn.